Słodycze o charakterze reklamowym zdecydowanie wyróżniają się na tle pozostałych gadżetów, ponieważ reklamują Twoją markę lub firmę w sposób znacznie bardziej subtelny niż inne działania marketingowe. Jeżeli jeszcze nie zamówiłeś cukierków z nadrukiem oraz innych słodyczy reklamowych, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź, jakie zalety wynikają z tej strategii! Dowiedz się, dlaczego jakość jest ważna oraz na co zwrócić szczególną uwagę!
Słodycze reklamowe– jakość na pierwszym miejscu!
Jeżeli słodycze przypadną do gustu Twoim klientom, przekłada się to na drobną przyjemność – odbiorca czuje się doceniony otrzymując taki słodki upominek. To oczywiście sprzyja temu, by zadowolenie zostało powiązane właśnie z Twoją firmą i działalnością. Jeżeli zaproponujesz słabej jakości słodycze, wówczas będziesz odebrany jako nadmiernie oszczędny. Pyszne słodycze są wyrazem szacunku do klienta oraz pozwalają budować pozytywny wizerunek marki.
Rodzaje słodyczy reklamowych – postaw na cukierki z logo
Do ulubionych ulubionych cukierków należą:
– krówki
– cukierki pudrowe w zbiorczych opakowaniach gdzie logo zostaje umieszczone na wieku
– miętówki
– żelki
– lizaki
Pamiętaj, że oprócz jakości istotne jest, aby słodycze te zostały estetycznie opakowane. Nie umieszczaj na opakowaniu zbyt wiele informacji, ale raczej postaw na wyraźne logo firmy lub ewentualnie krótkie slogany, które zapadną w pamięć. Na opakowaniach słodyczy reklamowych nie umieszczamy numeru telefonu ani żadnych danych firmy, ponieważ powierzchnia reklamowa jest zbyt mała. Cukierki z nadrukiem:
– umieścisz w paczkach wysyłanych do klientów
– zabierzesz na konferencję targi lub imprezę branżową
Mogą one znaleźć się także w siedzibie firmy I być dołączane do paragonu po skorzystaniu z usługi lub dokonaniu zakupów. Słodycze o takim charakterze wykorzystasz również jako upominki dla Twoich klientów z okazji Bożego Narodzenia, Wielkanocy czy Dnia Dziecka.
Korzyści ze stosowania słodyczy reklamowych
Słodycze reklamowe są:
– niedrogie
– łatwo jest je podzielić
– zabrać na odległość setek kilometrów
Aby słodycze nie zmarnowały się musisz dokładnie obliczyć jaki jest miesięczny obrót sprzedaży w sklepie lub Ile osób miesięcznie korzysta z usług Twojej firmy. Do wyliczonych wartości dodaj około 10% zapasu, tak abyś miał pewność że dla żadnego z klientów nie zabraknie słodkich upominków. Jadąc na konferencję, dowiedz się ilu uczestników będzie obecnych na wydarzeniu – dzięki temu będziesz doskonale przygotowany do tego, aby każdemu wręczyć swoje gadżety reklamowe!